English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

12.17.2011

Σε παρακαλώ μάθε με, πες μου....

Σε παρακαλώ πες μου για τα μυστικά μονοπάτια της ζωής
αυτά που δε ξέρω ακόμη, αλλά μπορώ να ονειρευτώ
πες μου για το πόνο που κυματίζει προς το μέρος μας
από την αντίπερα όχθη
πες μου για τη δύναμη της αγάπης,
παρά τις αντιξοότητες και τις προβλέψεις.


Δίδαξε με σε παρακαλώ, όλα όσα γνωρίζεις,
όλα όσα σε δίδαξαν τα δάκρυα
πες μου για τα συναισθήματα που πρόδωσες
στο πέρασμα των χρόνων
αλλά και για αυτά που προδόθηκαν από τους φόβους σου
και για τις ξεχασμένες ελπίδες για τις οποίες θρήνησες τόσο πολύ
αυτές τις οποίες συνάντησες τυχαία όταν νόμιζες πως είχαν φύγει.

Σε παρακαλώ, πες μου για τις χαμένες μέρες,
για τις φυλακισμένες νύχτες
για τις απογοητεύσεις μέσα την καρδιά σου
αφαιρώντας την κρούστα των “πρέπει” ή των “δεν πρέπει” 

ή των “δε θα ‘πρεπε” ή “θα πρέπει”.

Bγάλε κραυγή για όσα εμείς τώρα δε μπορούμε να δούμε
για τα μυστικά των μελισσών και των σκουληκιών
και για τις τρύπες των θαυμάτων...
Σε παρακαλώ δίδαξε με όσα ξέρεις, για την αγάπη
και το σπουδαιότερο,
δίδαξε με κάθε τι που δεν ξέρεις....για την αγάπη.

Σε παρακαλώ, δείξε μου πως να θυμάμαι και πως να ξεχνώ
όλα όσα δε μπορώ να κρατήσω μέσα στα ίδια μου τα χέρια
και πως να ελευθερώνω
ό,τι δεν πρέπει να φυλακίζεται ούτως ή άλλως.

Σε παρακαλώ, πες μου πως να κερδίζω το χρόνο
και πως να μην τον χάνω βιαστική, από τις μέσα μου φλόγες
δείξε μου πως να σταματώ δίπλα σε ένα ποτάμι
για μια στιγμή να πιω νερό
χωρίς να παγιδεύομαι στην αντανάκλαση του εαυτού μου
και πως να μην καίω ό,τι αγαπώ
κρατώντας το πάρα πολύ κοντά μου.

Σε παρακαλώ, δίδαξε με τον τρόπο και το δρόμο της ζωής
ακόμη κι αν ξέρω πως δεν μπορώ να ακολουθήσω
ακόμη κι αν ξέρω πως πρέπει να δημιουργήσω το δικό μου.
Πες μου για τις προσευχές που ψιθυρίζεις
όταν είσαι πληγωμένος και
και για τις σκέψεις που σου φέρνουν γέλιο
όταν είσαι πραγματικά ευτυχισμένος.

Σε παρακαλώ, πες μου πως να απαντώ στους βασιλιάδες
πως να μην σκλαβώνω το πνεύμα μου στους ζητιάνους,
και πως να προσφέρω θυσίες στους Θεούς
χωρίς να περιμένω ανταπόδοση.
Δίδαξε με πως να νικώ τα Φαντάσματα
και να είμαι μόνο ό,τι είμαι
χωρίς να σου ζητώ να με διδάξεις, τίποτα απολύτως!



Please teach me...tell me.....


Please tell me about the secret paths of life,
the ones I do not know yet, but I can dream about
tell me for the pain that is waving to us from the other side of the coast 
tell me for the power of love, 
against the odds and the predictions, the wizzards and the oracles. 

Please, teach me all you know, what the tears have taught you
tell me for the feelings you betrayed with the years
and the ones they've  been betrayed by fears,
and for the forgotten hopes that you mourned for so long
the ones that you came across when you thought they had gone.   

Please, tell me for the lost days, for the prisoned nights
for the disappointments, within the heart
take off the skins of "must" or "mustn't" or "shouldn't" or "should be"
speak out what we cannot right now quite see;  
for the secrets of the bees and the worms and the rabbit holes...

Please teach me what you know about love
and more importantly, teach me everything that you don't know... about love. 
Please show me how to remember and how to forget 
what I cannot hold within my own hands 
and how to free what wasn't meant to be captured anyway. 

Please tell me me how to save time, 
and how not to rush due to the inner flames
show me how to stop by a river for a moment to drink water
without trapping myself within my own reflection
and how not to burn what I love by holding it too close. 

Please, teach me the process and the pathway of life
even if I know that I cannot follow it
even if i know that I have to create my own ones;
tell me for the prays that you whisper when you are scared
and for the laughing thoughts when you are really happy. 

Please, tell me how to answer to the Kings 
and how not to enslave my spirit to the beggars
how to offer sacrifices to the Gods without expectations;
teach me how to beat up the Ghosts and be what I am 
without asking you to teach me anything at all. 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

BEAUTIFUL!!!